İletişim Merkezi


Beyoğlu Belediyesi Akıllı Kent Otomasyonu projesinde hizmet kanallarından biri olarak da İletişim Merkezi (444 0 160)kurulmuştur. Bu merkez şu alt sistemlerden oluşmaktadır.

a) Çağrı Merkezi Altyapısı : IP tabanlı sistem sayesinde ses, faks ve e-posta olarak gelen tüm çağrıları tek bir sistemde toplanır. Kurulan altyapı gelen çağrıları operatörlerin yoğunluğuna göre dağıtır. Arama istatistiklerinin tümünü tutar.

b) İletişim Merkezi Yazılımı : Çağrı Merkezi ve Akıllı Kent Otomasyon Sistemi ile entegre çalışan yazılım ile vatandaşların numaralarının otomatik olarak görülmesi ve tek ekrandan vatandaşın bu serviste görülebilecek tüm işlemlerinin yapılması mümkündür.

c) İletişim Merkezi Görevlileri : Telefonda iletişim konusunda yetiştirilmiş, belediyecilik sistemini kullanabilen, vatandaşlara telefon konuşması sürerken hizmet verebilen görevlilerden oluşan takımdır.

 

Beyoğlu Belediyesi İletişim Merkezi’nde vatandaşlarımız şu işlemleri yapabilirler.

- Borç Sorgulama 
- Borç Ödeme 
- Aktivite Başvurusu
- Şikayet Başvurusu 

 

Ayrıca İletişim Merkezi aracılığıyla belediye hizmetleri ile ilgili bilgi verme, adres / kişi bilgileri düzeltme, anket, geri bildirim için yüzyüze görüşme ve belirli konulu tele konferans yapılması gibi çalışmalar da yapılabilmektedir.

Başkan

Beyoğlu Belediye Başkanı

Ahmet Misbah Demircan
Başkan

Beyoğlu Belediye Başkanı

Ahmet Misbah Demircan